loading...
تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران
daewoorepair بازدید : 43 جمعه 05 اسفند 1401 نظرات (0)

آموزش تعمیرات لوازم خانگی پایتخت فناوری

دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی دوره ای است که مناسب برای اشتغال و بازار کار در آموزشگاه پایتخت فناوری طراحی شده است. سرفصل های این دوره در دو گروه تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی (یخچال معمولی و ساید بای ساید، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …) و تعمیرات قسمت فرمان دهنده یعنی برد الکترونیک لوازم خانگی (یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، کولر گازی، پکیج، مایکروفر ) ارائه و تدریس می شوند.

  • طول مدت این دوره 80 ساعت آموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود.
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه تعمیرات لوازم خانگی و برق الکترونیک در 2 بخش مجزا برای آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی و تعمیرات برد لوازم خانگی برگزار میشود.
  • این دوره شامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی مختلف از جمله تعمیرات لوازم برقی دارای برد و لوازم بدون برد چون : تعمیر مایکروفر، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و … میباشد.
  • کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی برای تعمیرات لوازم خانگی و کسب تجربه های واقعی در تعمیر لوازم خانگی به صورت پروژه محور برگزار میگردد.
  • شرکت کنندگان میتوانند از خدمات رایگان آموزشگاه پایتخت فناوری از جمله پشتیبانی نامحدود و مشاوره جهت ورود موفق به بازار کار و راه اندازی کسب و کار شخصی استفاده نمایند.
  • پس از اتمام دوره شرکت کنندگان مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه را دریافت میکنند تا با استفاده از آن برای استخدام در شرکت های معتبر، مهاجرت و دریافت پروانه کسب برای راه اندازی کسب و کار و مغازه تعمیرات لوازم خانگی به صورت قانونی و معتبر توانایی اقدام را داشته باشند.
  • 30 درصد تخفیف در هزینه دوره تعمیر لوازم خانگی برای مدت محدود برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
  • خوابگاه برای اسکان در نزدیکترین محل به آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی با کمترین هزینه معرفی میشود.

دوره تعمیرات لوازم خانگی در پایتخت فناوری

معرفی دوره جامع تعمیرات لوازم خانگی

در حال حاضر به علت تورم بالا در اقتصاد کشور ایران و قیمت بالای محصولات و لوازم خانگی بزرگ و کوچک که عمدتاً وارداتی هستند تعمیر کردن و استفاده مجدد آنها بسیار به صرفه تر از تعویض و خرید جدید هریک از لوازم داخل منزل اعم از لوازم کوچک مثل چای ساز و قهوه ساز گرفته تا لوازم بزرگتر مثل یخچال و ماشین لباسشویی است.

این یک سناریوی بسیار ساده در ایران و تمام کشور های جهان است برای توجیه به فراگیری آموزش های لازم برای ورودبه شغل و بازار کار گسترده تعمیر لوازم خانگی است. در ادامه به بخش های مهم شغل و دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی خواهیم پرداخت تا با اطمینان هرچه بیشتر در این علاقه مندان در این دوره شرکت نمایند.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تهران

بسیاری از وسایل خانه مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرگاز و …برای زندگی روزمره ضروری هستند و بدون آنها تقریباً نمیشود به زندگی معمولی ادامه داد و این درحالی است که برخی دیگر مانند غذاسازها، دستگاه آبمیوه گیری، چرخ گوشت و … لوازم خانگی غیر ضروری اما مفید هستند که برای راحتی و سرعت بیشتر در انجام کارها در خانه استفاده میشوند. همه این لوازم خانگی عمداتاً برقی چه ضروری و چه غیر ضروری، ممکن است بر اثر عوامل مختلف مانند سایش، پارگی، ضربه، درست استفاده نکردن، ایراد در سیستم برق و دلایل دیگر در طول زمان آسیب دیده و از کار بیافتاند.

مشخصاً تعمیر و حل مشکلات لوازم خانگی به دلیل پیچیدگی در ساخت این وسایل توسط خود شخص امکان پذیر نیست و نیاز به فردی با دانش و تجربه کافی در این کار دارد. در غیر این صورت، ممکن است دستگاه آسیب بیشتری ببیند و ضرر بیشتری را تحمیل کند تا جایی که دیگر دستگاه قابل تعمیر نباشد و یا آنقدر هزینه تعمیر آن بالا برود که خریدن یکی دیگر از آن بصرفه تر باشد.

آموزشگاه پایتخت فناوری مجری برگزاری کلاس های آموزش تعمیر لوازم خانگی حضوری در تهران مباحث تعمیرات برد لوازم خانگی و تعمیرات مکانیک لوازم خانگی را بصورت حرفه ای توسط اساتید مجرب این حوزه و در کارگاه های کاملاً مجهز برگزار میکند. علاقه مندان و شهروندان تهرانی میتوانند به راحتی با مراجعه به آموزشگاه و یا تماس تلفنی از جزئیات بیشتر این دوره آگاه شوند.

هموظنان عزیز شهرستانی نیز با تماس و دریافت اطلاعات دوره میتوانند در این دوره شرکت نمایند. قابل توجه باشد که برای شرکت کنندگان راه دوره خوابگاه معرفی میشود تا در نزدیکترین محل به آموزشگاه تا پایان دوره اسکان داشته باشند.

در بسیاری از آموزشگاه های فنی و حرفه ای واقع در شهرهای مختلف از جمله تهران، مباحث مختلف مرتبط با تعمیر لوازم خانگی شامل اموزش الکترونیک پایه، اموزش شناخت و عیب یابی قطعات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی، اموزش نحوه مونتاژ مجدد لوازم خانگی و اصول کلی تعمیر لوازم خانگی است که کارآموزان آموزش میبینند.

آموزشگاه پایتخت فناوری یکی از معتبرترین آموزشگاه های کشور است که دوره هایی را در راستای آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران با بالاترین کیفیت ممکن و به صورت تخصصی ارائه میدهد. این آموزشگاه دارای امکاناتی چون کارگاه های مجهز عملی، ابزار و تجهیزات برای تعمیر انواع لوازم خانگی، اساتید مجرب و محیطی پویا و صمیمی است.

برای علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی هیچ محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد و موضوعات از پایه تا پیشرفته به صورت جامع آموزش داده میشوند. کلاس ها در آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی پایتخت فناوری به صورت پروژه محور بوده و در حین آموزش، دستگاه های مختلفی در اختیار کارآموزان جهت تعمیر قرار داده میشود. در نتیجه افراد میتوانند در این دوره تجربه و مهارت فنی کافی را به دست آورده و با کوله باری از دانش و تجربه وارد بازار کار گردند.

آموزش صفر تا صد تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه پایتخت فناوری به صورت آموزش صفر تا صد انجام شده و طوری برنامه ریزی شده است که تمام افراد با هر پیش زمینه و مدرک تحصیلی می توانند در این دوره شرکت کرده و مهارت کسب کنند. سر فصل های دوره تعمیر لوازم خانگی مناسب افراد مبتدی تا پیشرفته می باشد. به طوری که درصد قابل توجهی از شرکت کنندگان دوره، متخصصان تعیمر لوازم خانگی هستند که برای به روز کردن اطلاعات خود و آشنایی با مباحث جدید در این دوره نام نویسی می کنند. با توجه به این که تعمیر لوازم خانگی شامل دو بخش برد و مکانیک می باشد، سر فصل ها طوری تقسیم بندی شده است که علاقه مندان به هر بخش بتوانند به طور مجزا در هر یک از دوره ها ثبت نام کنند.

تمامی سر فصل ها به صورت جامع و عملی در کارگاه های پیشرفته تحت نظر اساتید با تجربه تدریس شده و پس از پایان دوره نیازی به کارآموزی در مراکز تعمیر لوازم خانگی نیستید. چرا که این دوره مختص ورود به بازار کار تعمیر لوازم خانگی و کسب درآمد طراحی شده است. مشاوران کسب و کار در آموزشگاه، راهنمایی های مربوط به راه اندازی کسب و کار شخصی را در اختیار شما قرار می دهند. پشتیبانی نا محدود، دریافت مدرک معتبر، داشتن نماد اعتماد و دسترسی آسان به محل آموزشگاه از مزایای شرکت در دوره تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری می باشد. به علاوه، اختصاص دادن خوابگاه نزدیک به محل آموزشگاه برای کارآموزان ساکن شهرستان از وجه تمایز این مجموعه می باشد.

آموزش تعمیر برد لوازم خانگی

برد الکترونیکی یکی از قطعاتی است که در همه وسایل برقی مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان مغز این دستگاه ها عمل میکند. در لوازم خانگی از انواع بردهای الکترونیکی استفاده میشود که در صورت خرابی، دستگاه نمیتواند به درستی کار کند. بردهای الکترونیکی لوازم خانگی قطعات پیچیده و تخصصی هستند و تعمیر آنها نیاز به مهارت های خاصی دارد. در این دوره، یکی از مواردی که مورد توجه ویژه قرار میگیرد، تعمیر برد است. سرفصل های این بخش شامل تعمیر بردهای یخچال، برد ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … میباشد که عیب یابی تخصصی و تعمیر برد آن ها را در برمیگیرد. علاوه بر این، با توجه به اهمیت تعمیر برد الکترونیکی، دوره تخصصی آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه پایتخت فناوری برگزار میشود که در آن کارآموزان با ساختار انواع بردها و قطعات مونتاژ شده بر روی آنها و همچنین نحوه عیب یابی و تعمیر آنها آشنا میشوند.

سر فصل های دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی شامل موارد زیر است:

  • آموزش مباحث پایه و مقدماتی الکترونیک و برق
  • آشنایی با قطعات الکترونیکی
  • یادگیری نحوه تست قطعات و سنسور ها
  • آموزش اصولی کار با هویه و تجهیزات برقی
  • معرفی خرابی های ظاهری انواع لوازم خانگی
  • آموزش روش های تست قطعات به کار رفته در انواع لوازم خانگی
  • معرفی خرابی های رایج برد لوازم خانگی و آموزش روش های بر طرف کردن آن
  • معرفی راهکار های تعمیر برد یخچال، تلویزیون، کولر گازی و پکیج دیواری
  • آموزش کار ایمنی

آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی

در دوره تعمیر لوازم برقی خانگی، مکانیک لوازم خانگی نیز آموزش داده می شود. برای هر وسیله برقی خرابی های زیادی اتفاق میافتد و بسیار اهمیت دارد که تعمیرکار قادر به تعمیر هرگونه مشکل در دستگاه های برقی باشد اما در بسیاری از لوازم مشکلات تنها به مشکلات برق دستگاه ختم نمیشود و عیب یابی در بخشهای مکانیکی آنها باید انجام شود.

آموزشگاه پایتخت فناوری در سرفصل های دوره تعمیر لوازم خانگی، تمام مفاهیمی که نیاز است در خصوص تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی بدانید را در نظر گرفته است. شما با شرکت در کلاس تعمیرات لوازم خانگی با قطعه شناسی، بررسی های خطاها در انواع دستگاه ها و تعمیر انواع لوازم برقی منزل از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا قهوه ساز، غذاساز، جاروبرقی و لوازم خرد منزل آشنا میشوید و مهارت های عملی برای تعمیر این دستگاه ها را فرا میگیرید. با ارائه پشتیبانی نامحدود از کارآموزان حتی زمانی که وارد بازار کار شده اند، همچنین دوره های کارورزی که مجموعه در نظر دارد، ادعا میکنیم پس از اتمام دوره، فرد میتواند با تجارب خوبی که به دست آورده است، بدون مشکل فنی و عملی وارد بازار شود.

در قسمت تعمیرات مکانیک لوازم خانگی سر فصل های زیر آموزش داده می شود:

  • آشنایی با قطعات لوازم خانگی و کاربرد آن ها
  • درک عملکرد فنی قطعات مکانیکی لوازم خانگی
  • معرفی تجهیزات مورد استفاده در تعمیر مکانیک لوازم خانگی
  • یادگیری نحوه باز و بست لوازم خانگی
  • آشنایی با انواع موتور های مورد استفاده در یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • آشنایی با سیم کشی و عیب یابی آن
  • آموزش روش های شارژ گاز در یخچال
  • معرفی روش های تعویض قطعات لوازم خانگی و مونتاژ آن ها

به علاوه سر فصل های تعمیر لوازم ریز منزل عبارتند از:

  • معرفی اجزای الکتریکی و مکانیکی لوازم ریز منزل
  • آموزش نقشه خوانی و مسیر ها سیم کشی برق لوازم ریز منزل
  • مونتاژ و دمونتاژ قطعات مکانیکی لوازم خانگی
  • تعمیر انواع سشوار
  • عیب یابی و تعمیر مدل های مختلف اتو
  • تعمیر جارو برقی
  • عیب یابی و تعمیر انواع چای ساز و قهوه ساز
  • معرفی روش های تعمیر غذا ساز
  • بررسی و تعمیر چرخ گوشت

آموزش تعمیر لوازم خانگی برندهای مختلف

در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی، به هر میزان که سطح مهارت و دانش تعمیرکار بیشتر باشد، امکان موفق شدن در رقابت بیشتر می شود. یکی از فاکتورهای مهم کسب مهارت تعمیر دستگاه ها در برندهای مختلف است. کمپانی های مخنلف مانند سامسونگ، ال جی و … همیشه سعی کرده اند تولیدات خود را منحصر به فرد طراحی و تولید کنند. هر چند منطق کار ماشین لباسشویی تقریبا در همه برندها یکی است اما بسیار حائز اهمیت است که یک تعمیرکار شناخت کافی در مورد قطعات و مدارات داخلی همه آن ها داشته باشد.

در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی حرفه ای پایتخت فناوری، آموزش تعمیر لوازم برندهای سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، بوش و … به صورت تئوری و در عمل به افراد حاضر در کلاس منتقل می شود. از این رو شخص با اطلاعات کامل تری دوره را به پایان می برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://paytakhtfanavari.com/courses/home-appliances-repair-training/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 580
  • بازدید کلی : 1,633